Administrasjonsskolen er utviklet for å gi deg forståelse av administrasjonens grunnleggende prinsipper og teknikker.
Du vil lære å effektivt planlegge, organisere og styre daglige oppgaver og prosjekter, å være støtte for de som jobber ute, og å kommunisere godt med kunder og kollegaer.
Sosialt og faglig nettverk
Ofte er det litt ensom rolle å ha ansvaret for det administrative i MEFs medlemsbedrifter. Da er Administrasjonsskolen en ypperlig arena for å utvidet nettverket og danne fellesskap med andre som har tilsvarende jobber rundt om i hele landet.
Meld deg på Administrasjonsskolen i digitalt kursrom her
Undervisningen vil bestå av forelesninger, diskusjoner og gruppearbeider.
- Fire samlinger á tre dager
- Påmeldingsfrist: 19. januar
- Alle MEF-medlemmer får 50 prosent rabatt av full pris.
- Alle medlemsbedrifter med tariffavtale i NAF/LO på anleggs- eller miljøoverenskomsten får dekket ytterligere 30 % av medlemsprisen av tariffbedriftenes opplysnings- og utviklingsfond




